GOOOD BRAND - שאלונים לבדיקת המותג בשיטת הרמזור
האם המותג שלך "לבוש היטב" לעסקים? פיתחנו תהליך Checkup קל ואובייקטיבי
כתבו: יורם בר-סלע
בתהליכי מיתוג יש לאנשים נטיה להתייחס להצעות השונות בסובייקטיביות. הם נוטים לומר: את זה אני אוהב יותר. זה מזכיר לי מישהו שאני מכיר..., זה דומה ל... וכו'. מנסיוננו, חשוב להתייחס לאלטרנטיבות השונות באופן אובייקטיבי ולהשוות ביניהם בעזרת כלים אובייקטיביים זהים.
את שיטת הרמזור שלנו פיתחנו בדיוק למטרה זו. שאלוני הרמזור מפרטים את השאלות הרלוונטיות לגבי כל נושא הקשור לגיבוש האסטרטגיה, בניית המודל העסקי ויצירת סמלי המותג. ליד כל שאלה תוכלו לסמן את אחד מצבעי הרמזור: ירוק-אם הפריט הנבדק מתאים להגדרה. כתום-אם הפריט לא לגמרי מתאים. אדום-אם הפריט ממש לא מתאים להגדרה.
כך, בתוך דקות אחדות תוכלו להביט בדף השאלון ולהבין האם המותג שלכם "עובר", או שצריך לעצור בצומת ולבצע שיפורים. ואם אתם מתלבטים בין אלטרנטיבות שונות, תוכלו להשוות ביניהן ולדעת באופן אובייקטיבי, איזו מהן עונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים השיווקיים שלכם.
הקליקו על התמונות שמשמאל, כדי לעבור לשאלונים.